Zwroty i reklamacje

Wygodne zwroty

Zależy nam, aby meble, które Wam dostarczamy spełniały Wasze oczekiwania. W innym wypadku macie możliwość zwrotu zakupionych mebli bez podania przyczyny. 

Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie domowanie.pl produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). Dodatkowo w przypadku spełnienia warunku subskrybowania naszego newslettera klientowi przysługuje wydłużony 30-dniowy okres zwrotu towaru.

Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc o wystawienie faktury VAT.

W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem należy skorzystać z formularza reklamacyjnego i poinformować nasz zespół wysyłając wiadomość na adres [email protected]

Wyrażając chęć zwrotu zakupionego towaru należy skontaktować się z nami drogą elektroniczną przez adres [email protected] 

Nasz zespół udzieli wszelkich informacji związanych z prostą i wygodną procedurą zwracania mebli. 

Ważne informacje dotyczące zwrotów

- Zwrot należy zgłosić maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania towaru

- Zwracany towar nie może zostać zmontowany (dotyczy mebli do samodzielnego montażu). Meble muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu. 

- Zwroty nie obejmują towary zamawiane pod indywidualne potrzeby klienta (wybierane konkretne tkaniny, indywidualny rozmiar, wybarwienie mebla)

- W przypadku spełnienia warunku subskrybowania naszego newslettera klientowi przysługuje wydłużony 30-dniowy okres zwrotu towaru.

Reklamacje

Jeżeli otrzymaliście meble, w których zauważyliście wady należy zgłosić ten fakt do naszego Działu Reklamacyjnego.

Aby złożyć reklamacje, należy jedynie wysłać do nas wiadomość utworzoną według poniższych 5 punktów:

1. Proszę o napisanie dokładnie, jaki produkt reklamujesz oraz podanie numer zamówienia.

2. Jeżeli to możliwe, podaj numer reklamowanego elementu, który

znajdziesz w instrukcji montażu.

3. Opisz wady/uszkodzenia.

4. Dołącz do maila dokładne zdjęcia uszkodzeń.

5. Prześlij mail ze zgłoszeniem na adres [email protected]

W trosce o bezpieczeństwo, wygodę oraz szybkość w rozpatrywaniu reklamacji proces obsługiwany jest drogą elektroniczną.

Po przyjęciu zgłoszenia otrzymacie potwierdzenie przekazania sprawy do rozpatrzenia przez nasz Dział Reklamacji.

W ciągu 14 dni od wpłynięcia zgłoszenia poinformujemy, o statusie reklamacji i udzielimy dalszych informacji związanych z jej realizacją.

Masz pytania dotyczące statusu reklamacji? Skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]

Newsletter

Bądź na bieżąco z wszystkimi nowinkami i promocjami, które nieustannie przygotowujemy z myślą o Domownikach.