Zwroty i reklamacje
Wygodne zwroty
Zależy nam, aby meble, które Wam dostarczamy spełniały Wasze oczekiwania. W innym wypadku macie możliwość zwrotu zakupionych mebli bez podania przyczyny.
Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie domowanie.pl produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). Dodatkowo w przypadku spełnienia warunku subskrybowania naszego newslettera klientowi przysługuje wydłużony 30-dniowy okres zwrotu towaru.
Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc o wystawienie faktury VAT.
W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem należy skorzystać z formularza reklamacyjnego i poinformować nasz zespół wysyłając wiadomość na adres reklamacje@domowanie.pl
Wyrażając chęć zwrotu zakupionego towaru należy skontaktować się z nami drogą elektroniczną przez adres sklep@domowanie.pl
Nasz zespół udzieli wszelkich informacji związanych z prostą i wygodną procedurą zwracania mebli.
Ważne informacje dotyczące zwrotów
- Zwrot należy zgłosić maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania towaru
- Zwracany towar nie może zostać zmontowany (dotyczy mebli do samodzielnego montażu). Meble muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu.
- Zwroty nie obejmują towary zamawiane pod indywidualne potrzeby klienta (wybierane konkretne tkaniny, indywidualny rozmiar, wybarwienie mebla)
- W przypadku spełnienia warunku subskrybowania naszego newslettera klientowi przysługuje wydłużony 30-dniowy okres zwrotu towaru.
Reklamacje
Jeżeli otrzymaliście meble, w których zauważyliście wady należy zgłosić ten fakt do naszego Działu Reklamacyjnego.
Aby złożyć reklamacje, należy jedynie wysłać do nas wiadomość utworzoną według poniższych 5 punktów:
1. Proszę o napisanie dokładnie, jaki produkt reklamujesz oraz podanie numer zamówienia.
2. Jeżeli to możliwe, podaj numer reklamowanego elementu, który
znajdziesz w instrukcji montażu.
3. Opisz wady/uszkodzenia.
4. Dołącz do maila dokładne zdjęcia uszkodzeń.
5. Prześlij mail ze zgłoszeniem na adres reklamacje@domowanie.pl
W trosce o bezpieczeństwo, wygodę oraz szybkość w rozpatrywaniu reklamacji proces obsługiwany jest drogą elektroniczną.
Po przyjęciu zgłoszenia otrzymacie potwierdzenie przekazania sprawy do rozpatrzenia przez nasz Dział Reklamacji.
W ciągu 14 dni od wpłynięcia zgłoszenia poinformujemy, o statusie reklamacji i udzielimy dalszych informacji związanych z jej realizacją.
Masz pytania dotyczące statusu reklamacji? Skontaktuj się z nami pod adresem reklamacje@domowanie.pl